(szöveg: Siklósi Tamás) A nagy H-ra nem árt odafigyelni, főként ha motorkerékpárról van szó, mégiscsak a szárnyas márka gyártja a legtöbb motort a világon. Legújabb konceptjük a 3R-C ugyan 3 kerekű és a vezető benne ül nem pedig rajta; mégis közelebb áll a motorokhoz, mint az autókhoz, még ha az elején lévő jel az ellenkezőjét is látszik igazolni. A lezárható tetőrész csupán parkoló állásban csukható be, de nem csodálkoznék, ha néhány éven belül továbbfejlesztenék ezt az opciót a menet közbeni használatra is.
Egyébként az együléses kialakítás és a kis méret mindenképpen logikus irány, de kérdés hogy meddig lehet az árat lefaragni egy ilyen jármű előállításánál, mert a felhasználási területe igen korlátozott. Formailag egyébként nekem megint csak a manga style ugrik be, ami keleten nagyon menő, de mifelénk viszonylag kevesen gerjednek be tőle. Ez külön érdekesség, mivel állítólag európai designerek tervezték. Ettől függetlenül jó látni, hogy egy ilyen elképzelést is be mernek mutatni, nemcsak a VFR formatervét.
Via: Motor and car design blog