2010.10.08. | pumpa | 3 komment | design

Ami nélkül nem lehet tovább: ébresztős párna

Beépített ébresztővel szerelt párnát kínál Seung Jun Jeong, koreai designer, aki vélhetően hozzá van szokva az erőszakos reggelekhez. A párna ugyanis nem csörög, zenél, vagy kávét főz, hanem erősen rezeg, bár én a csörgéstől is rohadt ideges lennék. Nagy előnye, hogy a mellettünk fekvő párnáját egyetlen mozdulattal manipulálhatjuk, szórakozhatunk a másik idegeivel, tönkretehetjük alvásciklusát, bosszút állhatunk apró sérelmeinkért, pár nap alatt az összeomlás szélére kergethetjük partnerünket, és visítva ébredhetünk mellette a vállát csapkodva. És még vicces is.

Via: Fubiz

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr502355805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

georg 48 2010.10.08. 14:42:50

Hát erre vártam már ki tudja mióta!!!!
Hason fekszem, a bránerral fekszem rá és beállítom reggel nyolcra ! Hagy rezegjen az a párna !!!!

eraserhead 2010.10.08. 14:43:50

én az a tipus vagyok akinek jól jönne. De saját tapasztalatból arra jöttem rá, hogy mindenhez hozzá lehet szokni... bár nem tudom mennyire ráz, azért biztos van egy határ amit már énse bírnék ki. Max levágnám az ágyról és a másik oldalra fordulnék. :P

Ságodi M. Sebastian 2010.10.14. 14:44:03

Sziasztok!

Nekem tetszik az ötlet bár nem tudom mennyire nyomna az elektronika ami benne van alvás közben..!:)

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása