2011.06.30. | pumpa | 9 komment | fotó beteg erotika

Love Hotel: nem bordély, annál sokkal jobb!!!

Egy kupiban nyilván senki sem lepődne meg azon, ha látványos segédeszközök, kikötözésre alkalmas fali installációk, vagy az ágyrácson lógó bilincsek jelennek meg az enteriőrben, de egy fizetős szolgáltatásoktól (elvben) mentes hotel esetében ez azért szokatlan. Legalábbis itthon. Japánban ugyanis 30-40 ezerre tehető az anonim párok szórakoztatására tervezett Love Hotelek száma, ami már kulturális közegnek minősül...

Misty Keasler egy nagyon fiatal, amerikai fotóshölgy, aki a romantika tárgykörében készített tanulmány kapcsán kezdte el fotózni ezt az intézményt, és úgy találta, hogy amerikai szemmel (európaival is) nem csupán megdöbbentő és érdekes, de sok szállal kapcsolódik a japán emberek romantikához, intimitáshoz és kreativitáshoz fűződő viszonyáról...

Via: Fubiz

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr263027423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.01. 00:31:30

Pedig kisgyerekként még hogy rajongtam a fehér hintalovakért.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.07.01. 07:54:29

@chipanddale74: ááá engem is a lovacskák akasztottak ki :))

az egészben az a legrosszabb, hogy nincs jogunk fikázni, vagy megrökönyödni ezeken a képeken, egyszerűen más kultúrkörből jöttünk és mást tartunk normálisnak, mint ők. de mindenképp érdekes tanulmány.

majdazténtudom 2011.07.01. 08:53:34

@ZboroKrisz: ...és az egészben az a szomorú és elkeserítő, hogy az első gondolatod a fikázás. Miért? Ha itt nálunk lenne, akkor sem kényszerítene senki, hogy menj oda.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.07.01. 09:02:04

@Patek: számomra valóban giccs a vidámpark a szobában, ez egy szuverén vélemény. de nem volt célom a fikázás.

pont ezért fűztem hozzá, amit hozzáfűztem, hogy nem minősíthetjük önkénytelenül. úgy véltem, azzal, hogy elismerem, hogy másként látjuk a világot, és összességében érdekesnek tartom az összeállítást, a véleményemet már mentesítettem a fikázás alól. sajnálom, hogy ez nem ment át egyértelműen...

majdazténtudom 2011.07.01. 09:13:37

@ZboroKrisz: Azt hiszem, akkor én sem voltam egyértelmű. :) Engem az zavart, hogy úgy tűnt, csak azért ismered el, hogy normális dolog alapvetően másképp látni a dolgokat, mert ők messziről származnak Miért ne "különbözhetnének" ugyanennyire valakik, aki itt laknak a környéken? De nem akartam én meg azért fikázni valakit, mert ezt másképp gondolja, mint én :D ...csak kicsit már kikészültem, hogy akárhova bökök, valaki mindig olt valamit. :)

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.07.01. 09:20:44

@Patek: :)) na akkor most már jól értjük egymást :)) igazad van. a szomszéd más véleményét ugyanúgy tiszteletben tartom, mint a marslakókét :)

OrrSir 2011.07.01. 09:48:16

Te jó ég, ezek de kivannak.

Ilkamilka 2011.07.11. 12:16:00

Megdöbbentő az biztos.Néha valami megdöbbentőt kell alkotni ahoz h. az emberek foglalkozzanak vele,esetleg már csak kiváncsiságból is elmenjenek egy éjszakára.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása