A McDonalds a közeljövőben felújítja és átalakítja francia egységeit. A tervezéssel Patrick Norguet designert bízták meg, aki saját székei mellett a célcsoportok szélesítésének koncepcióját is eladta a hamburgeres cégnek...
A mekibe elsősorban tizenévesek járnak (ott is), ezért a belső terek irdalása során ka tervező kiemelt hangsúlyt helyezetta családok kényelmére is - szélesítendő a vendégek körét. Norguet a fogyasztási szokások moderálása mellett a jelenlegi trendekre is odafigyelt, így a jellemző látogatók szokásaihoz igazította az éttermeket. Van hely magányos tiniknek, asztalra várakozóknak és nagyobb létszámú családoknak, társaságoknak is.
A rendelési lehetőségek is bővültek, a szokásos pultos megoldás mellett a boxokban digitális terminálokon is rendelhetnek a vendégek.
A különböző szekciókat elsősorban furnérból készített térelválasztók határolják, melyek organikus formákat követnek - a tervezői filozófia szerint a termékek természetességét és a társaság gyökereit, tradícióit emelve fel. Ettől eltekintve leginkább beépített szekrényre hasonlít, amit nem igazán old fel a narancs és sárga színezés sem. Legjobban talán a piros boxok sikerültek, de lehet, hogy én vagyok ultrakonzervatív, vagy nem értékelem eléggé a '80-as éveket idéző retro belsőt.
Talán a fotózásnál használt hideg (talán néhol hiányos) fények is rontanak a helyzeten, de elsőre nem vonz a francia redesign, valahol félúton van minden irányba...
Via: Dezeen